Frequentie therapie

B805A6CF-B46D-486B-BEEB-023326815220.png

Wat is frequentietherapie?

Het lichaam bestaat uit cellen. Elke cel bevat een klein elektromagnetisch veld met een bepaalde spanning gemeten in volt. De voltage in de cellen bepalen jouw gezondheid en welzijn. Zodra de frequentie van de cellen verstoord is, wordt  het functioneren van de cellen gehinderd. Uiteindelijk ontstaan hierdoor ziektesymptomen zoals pijnen, allergieën, minder goed kunnen presteren, chronische vermoeidheid enz. Door specifieke trillingen toe te dienen, die tegengesteld zijn aan de schadelijke trillingen, kan de balans weer hersteld worden.

Met frequentietherapie maak je net als met jouw mobiele telefoon, of je radio, via radiogolven verbinding met het informatieveld en wisselt zo informatie uit.

Frequentietherapie kan worden ingezet ter ondersteuning, en niet ter vervanging van reguliere behandelingen.

0CA63B87-87CC-4D4D-8507-63D7FF3EAF91.jpegWaarom frequentietherapie?

1) omdat je graag op een natuurlijke manier je lichaam bevordert/ondersteunt

2) omdat je graag in balans bent/blijft

3) omdat je het ontgiften van toxines wilt ondersteunen

4) omdat je de werking van je organen wilt ondersteunen

5) omdat je het energieniveau van het lichaam wilt verhogen

6) omdat je je immuunsysteem wilt ondersteunen

7) omdat je pijn wilt verlichten na een val, bij breuken, bij ontstekingen, etc.

8) omdat je beter los wilt kunnen laten: denk aan obstipatie maar ook aan emoties

9) omdat je meer rust en ontspanning wilt ervaren

10) omdat je ondersteuning zoekt voor je angsten, nervositeit, post traumatisch stress syndroom, emotionele balans, overprikkeling van het zenuwstelsel, loslaten van oude patronen en geestelijk welzijn, ...

Alles = Energie = Trilling:

Alles in het universum bestaat uit energie, vibrerend (trillend) op verschillende hoogtes. Zelfs voorwerpen zo hard als steen. Maar niet alleen objecten, ook mensen met al hun gevoelens en gedachten bestaan uit energie en hebben zodoende een bepaalde trillingsfrequentie.

De trilling of frequentie die je uitzendt kun je zien als een energetische blauwdruk van hoe jij je voelt. Voel je je niet lekker, ben je ziek, depressief, verdrietig of boos. Dan is je trilling laag. Ben je gezond, opgewekt en zit je vol energie, dan is de trilling juist hoog.

De behandeling:

We maken een uitgebreide analyse van uw toestand op dat moment en kunnen verstoringen in de samenhang van energiepatronen (of vibratie patronen) opsporen. Deze verstoringen zouden de oorzaak kunnen zijn voor uw  geestelijke en/of fysieke klachten.

De verstoringen worden besproken en behandeld, door een energetische optimalisering uit te voeren (of zeg maar, door het geheel weer in balans te brengen). Dit kan ook op afstand worden uitgevoerd.